04 December 2009

Password oooo Pasword

Saya ni dah banyak kali buat blog.
Dah lebih dari sebelah tangan, agaknya..
Masalah utama saya..asyik LUPA PASSWORD!

Huh!
Adik-adik, anak-anak dan kawan-kawan selalu tanya.
" Ada facebook?"
Saya akan senyum je.."Ada..tapi..."
"Ni mesti tak ingat password lagi"
Berderai mereka ketawa...

"Tak pe, tak pe....".
Dengan umur saya ni.. Kira okay, apa!
Ntah! Memang saya catat dalam kertas atau buku. Letak tempat yang senang ingat.
Tapi......
Tempat itu lah yang saya terlupa.
Pulak!

Kakak kata..
"Tak pe Bu...Kakak tolong create blog baru. Tapi..jangan lupa password pulak!"

Kali ni..
password saya tulis dalam kertas, tampal kat dinding depan mata..
tulis dalam buku, kat blog dah suruh 'remember my password',
tampal kat oven lagi...
dalam n set je yang belum..

Note:
Tolong doakan saya tak lupa password kali ni.. ;p




No comments:

Post a Comment