07 July 2012

Petua buat biskut

Salam persahabatan..

Cuma nak kongsi petua buat biskut dengan anda semua.

Blog ini boleh di jadikan rujukan.

Kak Wan punya blog , memang jadi antara rujukan saya.

Untuk pengetahuan Puan Ani ( pernah membeli buku resepi saya beberapa tahun dulu..),
seperti Puan, saya pun pernah menghasilkan biskut yang keras . Setelah beberapa tahun
membuat R & D (cuba jaya ), alhamdulillah barulah saya berpuashati dengan hasilnya.

Resepi yang saya dapat, bukanlah dari internet atau sebagainya. Ia adalah dari kelas-kelas
membuat biskut yang saya sendiri hadiri..( Ketika itu, saya tidak mempunyai komputer
sendiri dan tak pandai menggunakannya! ) . Semuga puan Ani berpuas hati dengan jawapan
saya. Apa-apa pun, terima kasih kerana mencuba..)

Buat yang lain pula.. sudi-sudikanlah menjenguk blog Kak Wan. ( TQ akak kerana berkongsi
ilmu..Minta dihalalkan..)


No comments:

Post a Comment