22 July 2011

Bila Tuanku Anizz menaip..

Hi.
Saya Anis.
Anak tuan punya blog.
Boleh panggil Anis,
atau Tuanku Anis.
Saya tak kisah~



Bagi sesiapa yang tanya :
"Tak belajar ke sekarang? Duduk rumah je?"



Jawapannya :
Tak.
Saya ni sedang bercuti semester
untuk student Degree.
Cuti kan 4 bulan~




Bagi sesiapa yang kenal saya,
mesti akan cakap :
"Kau buat apa kat blog mak kau, Anis??!"




Cis!
Biadab!
Hahahahahah~



Adakah anda tertanya-tanya,
mengapa saya berada di blog my mom,
dan bukannya blog sendiri (klik) yang dah
lama tak update tu?



Sebab I kena dera la~
Apa lagi~



Mesti anda ingat saya sedang
'hacking' my mom punya blog kan?
Ala-ala sabotage my mom sebab dera
diri ku ini, kan?



Cis!
Biadab!
Hahahahahha~



Apa anda lupa ke yang saya ni
baik-hati, sopan-santun, ramah-tamah,
lemah-lembut, err... banyak sangat,
sampai den (saya) pun terlupa.




Sebenarnya,
my mom minta saya upload kan
gambar-gambar cake ke dalam...
err... lupa pula.



Tak sure sama ada ke dalam
facebook baginda, ataupun
blog baginda.



Jadi,
saya ambil langkah yang selamat,
walaupun ianya menggangu masa
tidur saya kerana sekarang sudah
pukul 1.40 pagi.
I need my beauty sleep, you know?



Ok,
mesti anda tertanya-tanya :
"Banyak pula budak ni taip,
gambar cake nya mana?"



Cis!
Biadab!
Hahahaaha~




Tau lah~
Kejap lagi saya upload lah~
Aiseh...
Den (saya) baru je nak berseronok
menaip dalam blog mak den (saya).
Ada saja yang jealous dengan den (saya).



Kejap,
den (saya) baru perasan,
"mana pulak button upload picture
dekat blog mak den (saya) ni..."



Terpaksalah den (saya) berhenti
menaip sekejap and refresh balik
mak den (saya) punya blog ni.




Kejap.
Den (saya) baru perasan lagi,
apa ke bijak sangat den (saya) ni.
"Yang kau pergi tulis blog dalam
'Edit Html' mode tu siapa suruh?"
kata hati den yang berdarah royal ni.
(eceh!)



Mesti anda semua tertanya,
yang my mom tahu tak yang saya
sedang menaip di blog baginda?
Jawapannya : Tak tahu.
Hahahahahah~



Ok,
masa untuk meng-upload gambar~



Caption_001: Cupcakes + Chocolate on the top. Eceh. Pandai-pandai aku je.



Caption _002: Jangan tanya saya. Saya tukang upload je. Tapi pink flower tu cute, kan?




Caption_003 : Cupcakes untuk orang bertunang.



Caption_004 : Cupcakes Hari Guru. Pure chocolate. Sekali lagi, aku pandai-pandai bagi nama.




Caption_005 : Cake yang berwarna putih + ribbon



Caption_006 : Cake + chocolate + cherry



Caption_007 : Perlu ke saya taip sekali lagi??




Caption_008 : Cake merah terang benderang. Aku namakan dia 'bloody cake'.
Hmm... mesti my mom tak setuju dengan nama ni.




Caption_009 : Cake yang mengikut tema client




Caption_010 : Pink Cake



Caption_011 : white cake+ soft blue




Caption_012 : Saya namakan dia Electric cake. Sebab cream putih tu macam electric shot.
Hahaahhaha~




Caption_013 : My adik no.3 punya birthday cake.




Caption_014 : Birthday cake for a 5 years old boy.



Caption_015 : Saya namakan ia sebagai, cake. Itu je.




Caption_016 : Cake ni paling sedap! Cream dia sangat 'heaven'. OMG.
Rasa macam nak suruh my mom buat lagi..




Caption_017 : Cakes and cupcakes dalam displayer lama. Sekarang my mom
dah beli peti sejuk yang baru dan huge!




Caption_018 : Roti-roti yang my mom buat. Saya suka yang chicken floss and
anything yang without 'kacang merah'. Sebab I don't like kacang.



Caption_019 : Pizza..pizza...pizza... dah macam zombie pulak I ni..



Caption_020 : Roti errr.. tak tahu roti apa ni.




Fu-wah~
Finished!
Now I can sleep.



Sekarang dah pukul 3.38 pagi.
Good morning~
Sekian daripada Tuanku Anizz.



P/S : lama sangat menaip,
hilang mood nak tidur.
Terpaksa main game.
(alasan)



________________Anizz_______________

3 comments:

  1. Aniissss..!! ya Allah..ekeke..
    pecah perut tau gelak sensorang..

    ReplyDelete
  2. Humaira' : Aii... mne bley glak kn org yg kna dera... Hahhahaah~

    ReplyDelete
  3. Salam sejahtera,

    Anak-anak saya mesti berebut tiap kali Mak Long dia balik kampung bawa balik segala jenis roti dan kek.

    Biskut raya..masing-masing sampai makan sorok-sorok dalam bilik. Bukan sahaja cantik tetapi juga rasanya...emmm 5 star!

    ReplyDelete