Cake (Step by Step)

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

15 November 2011

Resepi Agar-agar lapis



Baru-baru ni gi ke jamuan perjumpaan guru-guru BI dengan Mr Raymond.

Hampir setengah jam cari rumahnya..

Isterinya, Susan, orang Vietnam. Pandai memasak.

Bekas sorang chef kalau tak silap.

Suka tengok dia mencampurkan beberapa bahan untuk dibuat salad mangga ( kerabu? ).


Disebabkan dah berjanji nak menghadirkan diri ( terlupa yg hari tu hari Isnin),

dalam keadaan berpuasa pergilah jugak dengan si Raihanah.

Tapau salah satu pencuci mulut yg dihidangkan. agar-agar lapis..kalau tak silap boleh gunakan

resepi macam ni kot.. tapi buatlah macam dia..Dua rasa, pandan dan kopi..


Satu lagi dia gunakan kacang hijau tanpa kulit, lengkong hitam, kismis dan laici..Kedua-duanya sedap dimakan.

Letak gambar ini pun untuk buat rujukan masa akan datang.

Terima kasih Susan










No comments:

Post a Comment